Niet tevreden over ons

Wij horen het graag als wij u bijvoorbeeld niet teruggebeld hebben, terwijl wij u dat wel hadden beloofd of als u een klacht heeft over het gedrag van een medewerk(st)er of een gemeentebestuurder,

Ik heb een klacht over een medewerker

óf 

Bent u niet tevreden over iets wat u krijgt van het loket Wmo, neem dan eerst contact op met de zorgaanbieder of leverancier. U kunt ons ook bellen om uw klacht of opmerking toe te lichten 0299 – 452 555 óf per e-mail reageren: LoketWmo@purmerend.nl

Loket Jeugd

U kunt ons bellen om uw klacht of opmerking toe te lichten. 0299 – 452 306 óf per e-mail reageren: Loketjeugd@purmerend.nl

Uw uitkering, bijzondere bijstand of bijzondere vergoeding (MeerDoen)

Neem contact op met uw casemanager.

óf

Gebruik dit formulier

Let op!

Bent u ontevreden over een besluit van de gemeente? Dan kunt u geen klacht indienen. Wel kunt u soms bezwaar maken.

Wilt u iets melden? Bijvoorbeeld omdat u iets gezien heeft in de buurt? Is de verlichting in uw straat kapot? Last van zwerfvuil, een verstopte riolering of losse stoeptegel? Of denkt u dat iemand de regels overtreedt? Meld het ons