Geslaagde start voor citymarketing Purmerend

Publicatiedatum: 
14 sep 2018
Op vrijdag 7 september vond de officiële start van citymarketing in Purmerend plaats met onthulling van het nieuwe logo. Om 18.30 uur kwamen bewoners en ondernemers bij elkaar op de Kaasmarkt om gezamenlijk te proosten op een succesvolle start.

Lancering citymarketing

De feestelijke lancering van citymarketing vond plaats voorafgaand aan het Kaasconcert op de Kaasmarkt. Michel Buhrs, benoemd tot citymarketeer in Purmerend, trapte af met een korte speech over het belang van citymarketing voor Purmerend. Richard Gort, bestuurslid bij Stichting Purmerend 2000Plus riep ondernemers op nog nauwer samen te werken. Wethouder Mario Hegger en het bestuur van Stichting Purmerend 2000Plus onthulden samen het nieuwe logo voor citymarketing. Met een glas champagne in de hand werd met de aanwezigen geproost op een succesvolle start van citymarketing in Purmerend.

Citymarketing in Purmerend

Citymarketing in Purmerend gaat bijdragen aan het vergroten van de herkenbaarheid van het stadje en haar ondernemers. Purmerend heeft veel te bieden op het gebied van wonen, werken en verblijven maar is nog te weinig zichtbaar. Met citymarketing komt daar verandering in. Na een periode van keuzes maken en knopen doorhakken achter de schermen, is Purmerend er klaar voor om samen met betrokken bewoners en ondernemers de stad op de kaart te gaan zetten.

Sneakpreview en t-shirts met logo

In de dagen voorafgaand aan de lancering konden Purmerenders al een glimp van het nieuwe logo voor citymarketing opvangen. Op drukbezochte plekken in het stadje was een deel van het logo op straat aangebracht. De website www.purmerendwaterlandsgoed.nl en Facebookpagina kwamen direct na de lancering live. De oplettende Purmerender heeft het logo ook zien terugkomen op de t-shirts van de vrijwilligers bij de MarktstadRun op zondag 9 september.